.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد معاون سیاسی استاندار از رسانه ها
تغييرات تازه در راه است

مراسم يادواره ۱۶ شهيد روستاي « تجن جار» شهرستان آمل با حضور معاون سياسي امنيتي استاندار برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي استانداري، ‌جواد قناعت معاون سياسي امنيتي استاندار در اين مراسم گفت: هيچ نقطه از كشور نيست كه عطر و بوي شهادت در آنجا وجود نداشته باشد و ايران اسلامي از اين موهبت الهي بهره هاي وافري برده است.
قناعت با بيان اين مطلب كه شهادت يك هديه الهي است كه خداوند به بندگان خاص و ويژه خود عطا مي كند، ‌بيان كرد: مازندران جزء استان‌هاي پيشرو و ممتاز در اين زمينه مي باشد.

وي شهادت را مزد مجاهد في سبيل ا... دانست و افزود: شهادت نصيب كساني مي شود كه در راه آن مجاهدت كنند و خداوند اين هديه را ارزان به كسي نمي دهد.
معاون سياسي امنيتي استاندار خطاب به حاضرين گفت: تابع ولايت بوده و راه شهيد را ادامه دهيد زيرا شهدا هستند كه هم دنيا و هم آخرت ما را تضمين خواهند كرد.
قناعت با اشاره به برجسته شدن گفتمان انقلاب و اسلام در دولت نهم اذعان داشت: معيارهاي دولت نهم بر اساس آرمان‌هاي امام راحل و آموزه هاي ديني و انقلابي است و هيچ كس نمي تواند معيارهاي آن را ارزشمند نداند.

وي با اشاره به رويكرد عدالت خواهانه دولت نهم گفت: مردم محوري و ساده زيستي، توجه ويژه به گفتمان امام راحل، ‌پركاري، تلاش شبانه روزي، كم‌هزينه بودن و استكبارستيزي از جمله رويكردهاي مهم ديگر دولت مي باشد.
قناعت گفت: در مدت كوتاه سه ساله از عمر دولت‌،كارهاي فراواني صورت گرفته كه متاسفانه با بي مهري، فعاليت هاي آن در يك بايكوت خبري مي باشد.

وي افتتاح پل ميانگذر روي درياچه اروميه را از كارهاي بزرگ و مهم شكل گرفته در دولت نهم ياد كرد و گفت: اين يكي از افتخارات نظام است كه توسط مهندسين داخلي ساخته شده و تنها پروژه بومي خاورميانه كه با اين كميت و وسعت شكل گرفته ولي شما مي‌بينيد كه چند روزنامه سراسري كشور حتي خبر پروژه‌هاي به اين وسعت را كار نكردند.

وي دستيابي مقتدرانه به فناوري هسته اي، ساخت ماهواره و پرتاب آن ‌وتوفيقات بزرگ دارويي و پزشكي را از ديگر افتخارات اين دولت بيان نمود.

معاون سياسي امنيتي استاندار با انتقاد از عملكرد ضعيف برخي از رسانه هاي خبري كشور در انعكاس اخبار و اقدامات انجام شده در دولت نهم گفت: دولتي كه به نام دولت اقدام و كار نام گرفته است كه در روند كاري ممكن است اشتباهاتي نيز بوجود آيد كه با سعه صدر در جهت رفع مشكلات، نقد منصفانه را پذيراست ولي تخريب و فضاي بي‌بندوباري در اظهارنظر در خصوص دولت چيزي نيست كه مردم شريف ايران آن را بپذيرند.
وي با اشاره به تهديدات مستمر دشمنان به شكل‌هاي مختلف، اظهار داشت: در زمان جنگ تهديدات دشمن از نوع سخت افزاري و جنگي بود و در حال حاضر از نوع نرم افزاري است.
وي ناكارآمد جلوه دادن دولت اصولگرا را از جمله تهديدهاي نرم دشمنان در دولت نهم برشمرد و افزود: متاسفانه بعضي از افراد خوب و متشخص ندانسته آنان را در اين مسير همراهي مي كنند.
قناعت در خصوص دو آيتم يك پروژه تحقيقاتي در خصوص كار خبرگزاري‌ها كه توسط يك منتقد دولت انجام شده گفت: يكي از آيتم‌ها، توهين مستقيم به رييس جمهور است كه ميزان آن در دولت سازندگي هيچ مورد، دولت اصلاحات ۵ مورد و در دولت نهم تاكنون ۱۶۸۹ مورد ذكر شده است.
وي در خصوص سياه‌نمايي برعليه عملكرد دولت بيان كرد: اين آيتم در دولت سازندگي ۱۸۹ مورد، در دولت اصلاحات ۵۴۳ مورد و در حال حاضر در دولت نهم ۳۹ هزار مورد اعلام شد.
وي افزود: همه اين موارد نشان از بي‌مهري رسانه‌هاي خبري نسبت به اقدامات انجام شده در دولت نهم و تضعيف جلوه دادن آن مي‌باشد.
معاون سياسي امنيتي استاندار با تاكيد بر اجراي قانون اساسي در خصوص حقوق اقتصادي مردم گفت: با توجه به اين قانون دولت موظف است كه حقوق مردم را ادا كند لذا در بودجه كشور اعتباري براي مناطق محروم در نظر گرفته و با اجراي سهام عدالت و طرح تحول اقتصادي به منظور كمك به آحاد مردم و توسعه و تعالي كشور قدم برداشته است.
آيا اگر دولتي در جهت رفاه حال آحاد جامعه قدم برمي‌دارد اينگونه بايد تخريب شود و برخي با بي‌انصافي بگويند كه اين اقدامات گداپروري و مديريت كميته امدادي كشور است؟
وي در پايان گفت: خدا را شاكريم كه مسئولين و كارگزاران اين نظام راه و رسم شهدا، رزمندگان و بسيجيان را سرلوحه كار خود قرار دادند و اميدواريم كه از بركات قدسي فضاي معنويي كه شهدا مهيا كردند همه ما بهره‌مند شويم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ع ر 10 آذر 1387
جناب آقای قناعت منظور سیاست مداران از گدا پروری ناراضی بودن آنان از سرپرستی خانواده های محروم نیست بلکه به جای بخشیدن ماهی به آنان باید به آنان ماهی گرفتن یاد داد .
ضعف دولت نهم در ایجاد اشتغال است ما در طی این سی سال ابنطور کمبود شغل نداشتیم و نه این طور در آمد نفتی.بهتر است به جای جواب دادن به اساتید فن به فکر تفسیر مفهوم باشید نه دشمنی .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.